vrijdag 29 april 2011

Wel vegetarisch, geen blog

Een paar dagen langer afwezig, vanwege bezoek van een kinderziekte. Ook ikzelf ben behoorlijk geveld en Isaura en ik hebben 2 dagen niet gegeten. De anderen wel. Onder andere 'verse' tortellini, tomatensoep met stokbrood. JM had heel lief zeekraal meegenomen van de natuurwinkel. Het probleem met zeekraal is dat die zo vers en zo jong moet zijn, anders kunnen er harde stukjes in de stengel zitten. Die heb ik er toch nog met mijn zieke hoofd uitgehaald en zo waar, met rijst en worstjes - en een heel klein beetje (Japanse) mayonaise - heeft Isaura er ook van mee gegeten.

Gisteren heb ik ook wat gekookt. Heel simpel aardappeltjes met groentenjus en vooral veel bietjes, zoals Isaura ze lust. Nou ja, als het maar vegetarisch blijft, toch?
Oh ja, voor Amiel nog een Caprese salade, want ik had nog een lekkere buffelmozarella liggen.

PS: en poppetjes gemaakt met de meisjes, met rijst en linzen erin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten